#ZnanjeDaNeBaguje – S2EP11: Dragi nastavniče, koliko puta si ovu rečenicu uputio kolegi informatičaru?

„Hajde časkom baci pogled, sigurno znaš bolje od mene, ti se bolje razumeš u te kompjutere… „

Naša ovonedeljna gošća emisije #ZnanjeDaNeBaguje, Snežana Marković, diplomirani matematičar, nastavnik računarstva i informatike i primene računara u IT-odeljenju Šeste beogradske gimanzije, je ovo pitanje zasigurno čula mali milion puta pre, a još više nakon početka pandemije!

Iako je važnost pravilnog korišćenja tehnologije uvek bila jasna, kome pripada koji deo te odgovornosti je ostao pod znakom pitanja. Sada kada je nastava većim delom onlajn, da li je na informatičarima da u potpunosti digitalizuju učenike, ili to postaje zajednički zadatak celog kolektiva? Šta treba da se nađe u planu i programu za ovaj poredmet, a šta se već podrazumeva kao znanje koje učenici treba da imaju? Kako će se put ka digitalizaciji kojim smo krenuli pre početka pandemije, postepenim uvođenjem elektronskih dnevnika i udžbenika, razvijati dalje i kako ceo ovaj proces izgleda iz perspektive nastavnika koji treba ove alate da koriste svakodnevno, a kako u očima donosioca odluka u ministarstvu? Saznaćemo u četrtak!

Pored ovih tema, tokom emisije ćemo se dotaći i Snežaninog iskustva u Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, njene saradnje sa Petljom, Britanskim savetom i oba zavoda na projektima vezanim za učenje na daljinu, ali i sjajne ekipe prijatelja sa kojima radi i druži se, a koji su, kako sama kaže, svi od reda „perjanice“ u primeni spoja IKT i pedagogije kako bi obrazovanje bilo uspešnije i zanimljivije i nama i đacima!